Prace powstały w odpowiedzi na propozycje nauczycieli świetlicy do zdalnej pracy.

Pierwszy nadesłał zdjęcia swojej pracy Antek z Ib. Legendarny smok. Brawo Antek 🤗👋🙂

Praca Nikodema z klasy 1c. Nikoś jest zafascynowany legendą o Panu Twardowskim

Praca Julii Sk. z klasy Ic – Smok Wawelski wyklejany plasteliną
Błażej z klasy I c

Antek z klasy Ib
Smok Wawelski w wykonaniu Olka L. z klasy 1c
Wiosenny bukiet Jakuba Pu. z klasy I b
Wiosenna praca Antka z klasy I b
Julia St. z klasy I c
Błażej z klasy Ic chętnie sięga po propozycje zdalnych zajęć świetlicowych.
Nikodem z klasy 1 c praca pt. ” Wiosenne drzewko”.
Zoja z klasy I c przysłała “Wiosenne drzewko” z zajączkiem
Kurczak z rolki po papierze toaletowym. Nikodem z kl.1c





Wiosenne inspiracje i świąteczne  tradycje dzieci z klasy 2a:

Błażej  z 1c chciałby w przyszłości zostać kierowcą autobusu.
Praca plastyczna Nikodema z 1c. Jego marzeniem jest zostać w przyszłości piłkarzem, a idolem jest oczywiście Ronaldo. Nikoś przyjął wyzwanie i próbował pobić Ronaldo w brzuszkach. Jeszcze trochę pracy i mówi, że go pokona. Brawo👏Nikoś 😀
Zoja z Ic chce w przyszłości leczyć zwierzątka. Jej wymarzony zawód to weterynarz.
Butelkowy potwór Antka z kl.I b
Praca Julii Sk. z kl. I c. Zamek z rolek po papierze toaletowym.

Skończył się tydzień propozycji świetlicowych pod haslem “Odkrywamy swoje talenty , świat zawodów “. Nasze dzieci prezentują swoje zainteresowania w różnych dziedzinach.
Jesteście wspaniali!!!

Rodzinnie wykonana praca Antka z kl. I b
Oryginalny pomysł na zrobienie flagi w wykonaniu Nikodema z klasy I c.
Dbam o zdrowie – praca.plastyczna w wykonaniu Błażeja z klasy I c.
Nikodem z klasy I c wraz z rodzicami i siostrą wykonuje piękny, rodzinny album.
Drzewo genealogiczne w wykonaniu Błażeja z kl.I c
Błażej z kasy I c zrobił piękną laurkę dla mamy.

Rodzina, to jak magia czterolistnej koniczyny. To spędzany czas na długich spacerach, oglądaniu rodzinnych albumów oraz troska o swoich najbliższych.

Zakładka do książki i rozwiązane rebusy w wykonaniu Błażeja z klasy I c.